HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.16. 11:20 [Walaki]D`Lair

Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul...

Májusban végülis nem történt semmi féleérdembeli változás az autón...hacsak azt nem nézzük, hogy a rendkívüli Hungaroring Nyílt napra készülve kimentem a dányi TRD műhelybe. Körülbelül 4 kanyarra voltam, amikor egy kigyorsításnál 3-asban iszonyatosan elkezdett csattogni a motor. Persze beszartam, lelassítottam, kb. 30-al gurultam be Dányba. Technikai szakértőnk, Doman Zoli megállapította, hogy 3 henger megy és olyan csapágyas a motor, hogy rossz nézni...E örö' e bódottá'....Gyorsan rámért egy kompressziót is, 2 hengerben az sincs. Na akkor vegyük vissza az előgyújtást, hogy legalább hazajussak valahogy...Meglepetésre már 4°-on volt (10°helyett) Valószínűleg a márciusi zöldkártyázás óta ennyin szaladt. Hazafelé próbáltam kímélni amennyire lehet, dehát dimbes-dombos vidéken vezet át az út, felfelé menet 1-esben 20-al cammogtam és együtt szenvedtem az autóval. Szörnyű dolog, nem kívánom senkinek hogy ilyen történjen a motorjával.

De hazahozott becsülettel! Leparkoltam vele az utca túloldalán és ott is volt körülbelül 1 hónapot, mert pont belecsúsztam a vizsgaidőszakba és nem akartam, hogy a tanulás rovására menjen. Nagyon....:)) A terv az volt, hogy amint Júni 9-én vége a vizsgáknak, nekilátok felújítani a motort és remélhetőleg a kakucsi versenyre (Júni 21-23) kész lesz.

PS.: Tekintve, hogy a fenti tényeket nézve körülbelül 80Le lehetett a motorom, annyira nem is rossz az a videó az elsőző postban, nem? :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr67570674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása