HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.08.17. 19:54 [Walaki]D`Lair

Vezettetek már két motoros autót?

Nos igen, a cím kicsit bulvárosra sikeredett, dehát mindent a tömegek figyelméért nemigaz? Egy kis szenzációhajhászást igazán nem hánytorgathat fel nekem senki :)))

Vettem egy motort. Már megint. Csak most egy komplett első futóművel együtt :) Egészen szegedig kellett érte mennem, amit péntek délelőtt meg is ejtettem. Kipengettem érte a vételárat, targoncával beemelték nekem a csomagtartóba, és jöttem is haza. Idáig sima ügy. Hazafelé gondolkoztam, hogy kell-e nekem a motor, vagy eladjam valakinek akinek nagyobb szüksége van rá...Ettől eltekintve viszonlag eseménytelenül tellt a 160km-es hazaút. Azaz nem, láttam egy új Targa Porschét :) Tetszett ám! :D Ja és hogy honnan jött a szalagcím? Hát így:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr47620209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wick 2008.08.22. 02:30:56

Ja.
C14NZ, a 60 lovas fehér kombi Asztma Start, full fapad, hátul meg ott billegett egy 2.5-ös gtv6 motor :-)

Sam8888 2008.08.26. 23:20:37

Igen!
Sztori Motorcserés Sokda S100, a donor pedig egy 130-as sokda motorja, ami a műhelyig vezető utat az S100 csomagtartójában tette meg. :D Tisztára olyan volt a fílingem, mintha vmi nagy amcsi dögnek a motorteréből kilógna a kompresszor, meg a pillangószelep. xDDD
süti beállítások módosítása