HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.15. 17:42 [Walaki]D`Lair

Történelem, Az első képek, az első élmények

Helló mindenkinek

Nem újkeletű dolog volt nálam ez a Hacsi mánia. Azt hiszem 2001-ben történt amikor még a Gran Turismo 3 újdonságszámba ment, hogy először találkoztam vele. Egy haveromhoz mentünk át PS2-zni, (persze ő már mindenféle full túningos autóval tolta) és új karrier kezdésekor nézelődtem a kocsik között...Feltűnt egy bukólámpás szögletes szerény kisautó. Toyota Corolla. Meghökkentően oldschool volt a többi között. Persze azonnal rákattantam. Haverom még hülyének is nézett, hogy mit akarok én azzal a gyenge szarral, az a legvacakabb autó a játékban. Mondtam nem érdekel, ez tetszik. Mondjuk akkor még fogalmam sem volt, hogy mi az az autó, mit tud és mekkora kultusz övezi.

A következő találkozásom a Totalcar 2003-as rakparty szlalomparty-t feldolgozó adásában volt a típussal. Apóca tekergett egy -azt hiszem- Castrol matricás hacsival. Ott is tetszett nagyon. Aztán megtaláltam a magyar "hacsi fórumot" és akkor rákattantam a dologra végképp :) Az első igazi drift élményem 2005-ben az októberi gyorsulási verseny hátterében volt. Norba és Wuki kente a gépeknek a Rádi kupa melletti aszfaltos részen. Kerek szemmel néztem, ahogy letolják a VFTS-eket a trélerről, pörögnek vele, visszateszik a trélerre. És akkor jön ez a két Japán masina lábon, hosszú perszeken keresztül szénné forgácsolják őket, majd hazamennek lábon. Szerintem ez volt a pillanat amikor végérvényesen beleszerettem az AE86-ba. Innentől lestem, vártam az alkalmat, hogy rátegyem a kezemet egyre.

2008. Jan. 31-e volt a nap amikor hozzámkerült "a piros". Nem volt felhőtlen az öröm, mert ez azt jelentette, hogy Attila barátom elhagyta az országot. Bár tekintve, hogy Los Angelesbe érkezése utáni 3. héten már egy fekete Trueno büszke tulajdonosa lett, szerintem annyira nem bánta :DD Azóta is küldjük egymásnak a képeket, ha valami fejlesztés van az autókon :)

És akkor a post zárásaképpen egy pár kép az első estéről:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr50569639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása