HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.16. 11:34 [Walaki]D`Lair

A várakozás napjai...

Természetesen csak nem bírtam ki, hogy legalább egy kicsit ne az autóval foglalkozzak :)) Egy este épp' a Hacsi fórumot böngésztem, amikor látom hogy Sutter felrakott egy csomó alkatrészt árulni. Hű mondom mazsolázzunk :) Ez-az amaz...fú b*szki kouki helyzetjelzők!!! Ráadásul jó áron!!! Gyorsan írtam is, hogy stipistopi...nézem kerek 1 perccel azelőtt rakta ki a cuccokat...Még ZDomant is megelőztem végre :PP

Íme a szerzemények egy tisztítás-polírozás után:

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr45570704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SutteR · http://www.sutter.hu 2008.07.17. 09:11:48

Na igen, sokáig nem árultam őket... :)
süti beállítások módosítása