HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.17. 20:09 [Walaki]D`Lair

Kelj fel és járj! v2.0

Tehát a motor már kint volt...kezdett a pince ZDoman garázsához hasonlítani :)

 

Nekiálltam megtisztítani a frissen vásárolt motort, mert szerintem a hengerfej alumíniuma napfényt utoljára a gyárból kigördülve látott :D De egyre szebb és szebb lett.

Amikor ezzel megvoltam, lefújtam a blokkot és az alkatrészeket matt fekete hőálló feketével, hogy pofásabb legyen. (a piros szelepfedél csak a kép miatt került rá)

Itt jön ami még nem volt! Hajtókarcsapágy-sor csere...hát elég masszívan leizzadtam bele, nem akartam semmit elrontani vagy eltörni. Főleg az első volt nagyon paráztatós, a többi már "rutinból" ment :)) A főtengely viszont láthatóan szép állapotban van, a hézag mérés is megfelelő értékeket mutatott. Ennél a pontnál voltam a legbüszkébb magamra, ezt még soha senki nem csinálta meg otthon magának :) (mindenki ZDomanhoz vitte, vagy saját szerelőhöz :D)

Megkezdődhetett az összeállítás. Lemostam a váltót magasnyomású mosóval, meg természetesen egy csipetnyi Brigéciollal, csak az íze végett :) A motor is kezdett végleges alakot ölteni...

Íme a motor az autóban, szerintem csodálatosan szép lett, nagyon erős és jól veszi a fordulatot. Olajnyomás kitűnő...igen, nagyon örülök a fejemnek :))) A motorcseréhez köszönöm a segítséget:
Doman Zoli
Tóth Zoli
Serfőző Gábor (seriff)
Fehér Donát
Anyám (télleg segített néha :))

Ez volt a jól megérdemelt jutalom a nap végén:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr87573207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AE86 Z · http://ae86.blog.hu 2008.07.18. 11:44:12

Aztán lassan jöhetsz is "16 szeleppel, nagy bátorsággal" :D ahogy szpíkerünk mondaná :)

[Walaki]D`Lair · http://ae86levin.blog.hu 2008.07.18. 15:42:03

Rajtam innentől nem múlik :D Ha szét nem esik a technika, akkor odateszem magam :))
süti beállítások módosítása