Tehát a motor már kint volt...kezdett a pince ZDoman garázsához hasonlítani :)
Nekiálltam megtisztítani a frissen vásárolt motort, mert szerintem a hengerfej alumíniuma napfényt utoljára a gyárból kigördülve látott :D De egyre szebb és szebb lett.
Amikor ezzel megvoltam, lefújtam a blokkot és az alkatrészeket matt fekete hőálló feketével, hogy pofásabb legyen. (a piros szelepfedél csak a kép miatt került rá)
Itt jön ami még nem volt! Hajtókarcsapágy-sor csere...hát elég masszívan leizzadtam bele, nem akartam semmit elrontani vagy eltörni. Főleg az első volt nagyon paráztatós, a többi már "rutinból" ment :)) A főtengely viszont láthatóan szép állapotban van, a hézag mérés is megfelelő értékeket mutatott. Ennél a pontnál voltam a legbüszkébb magamra, ezt még soha senki nem csinálta meg otthon magának :) (mindenki ZDomanhoz vitte, vagy saját szerelőhöz :D)
Megkezdődhetett az összeállítás. Lemostam a váltót magasnyomású mosóval, meg természetesen egy csipetnyi Brigéciollal, csak az íze végett :) A motor is kezdett végleges alakot ölteni...
Íme a motor az autóban, szerintem csodálatosan szép lett, nagyon erős és jól veszi a fordulatot. Olajnyomás kitűnő...igen, nagyon örülök a fejemnek :))) A motorcseréhez köszönöm a segítséget:
Doman Zoli
Tóth Zoli
Serfőző Gábor (seriff)
Fehér Donát
Anyám (télleg segített néha :))
Ez volt a jól megérdemelt jutalom a nap végén:
Utolsó kommentek