HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.12.17. 01:45 [Walaki]D`Lair

Pótlás

A mai misét találós kérdéssel kezdem. Mi történik akkor, ha egy öreg autón éppen minden tökéletes?
 

a. felébredsz
b. szaros lesz a bilibe lógó kezed
c. ha mégis összejön, hirtelen elromlik valami, csak hogy ne unatkozz :DDD

Nos nálam a cé variáció lépett életbe, amikor jöttek az első fagyról szóló hírek, rohantam fagyállót venni a kocsiba. Megvettem valami eszelős áron egy Rowe fagyálló koncentrátuumot, abból is 3 litert. Szibériára készültem, na :DDD Beleöntöttem, felhigítottam egy kis deszt vízzel, elindítottam, kibugyogott a levegő, perfetto. Akkor jöhet a fagy. Másnap reggel anyám azzal keltett, hogy valami folyik a hacsiból, nézzem meg majd...még félálomban mondtam is neki, hogy ááá csak amit tegnap félreöntöttem azt látod. Hát nem...amikor elmentem suliba vetettem rá egy kósza pillantást és tényleg nem. Elfosintotta magát a vízpumpa. CSÚÚÚÚÚÚCS...megint sétáltam át az Emil Frey-hez, lassan már pertut iszunk a raktáros kollégákkal, annyira jóban vagyunk...alkatrész megérkezett, Szmörétől pedig kértem egy kis garázsidőt a vízpumpa csere erejéig. Kaptam. Köszönöm. Jól esett melegben szerelni :) Kint tombolt a november végi hóesés, bent meleg volt. Bár a szocreál biztosíték nem igazán volt képes kiszolgálni a 21. századi hőmérsékletkomfort-emelő szerkezet (hőkocka) által nyújtott kihívást, és uszkve 20-23 percenként levágódott. A szerelés végére Szmöre már sokat látott cirkuszi artistákat és pókembert megszégyenítő mozdulatokkal mászott fel a biztosítékdoboz alatt elfekvő rakás gumira, egy hokedli és egy partvisnyél segítségével. Megkapó látvány volt, nekem elhihetitek :)))) Erről a szerelésről sajnos nem készült fotódokumentáció, de végülis a biztosíték visszakapcsoláson kívül nem is volt olyan látványos :)

 

Folyt. köv.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr85827373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZSfoto · http://www.SZSfoto.5mp.eu 2008.12.18. 13:12:44

Jocika, neked akármilyen kocsid van, abból folyik vmi! :)))))
süti beállítások módosítása