HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.20. 22:52 [Walaki]D`Lair

Csakazértis...

Autóbuzériám csúcsokat dönget...Anyám 3 napja mondja, hogy vasárnap esni fog, vasárnap esni fog. De amikor sikerült ma 11 körül felébrednem (hosszú iccaka, amúgy rühellek sokáig aludni :) első dolgom volt kimenni lemosni a Hacsit, hogy legalább egy fél napra legyen szép tiszta :) Amikor csillog villog akár 10 évet is letagadhat a 23-ból :DDD De muszáj is volt, a csütörtök esti vihar dézsából öntött esőzése felverte mindkét oldalára a fehér murvát amin parkolok. Nameg az se tett jót az esztétikai állapotának, hogy nagyim utcája fel van túrva és saras pocsolyákkal van tele. És nekem mikor kell meglátogatni őt? Naná hogy eső után. Ismeritek, ez a "Jöttem mikor jól esik" szindróma :DDD Szóval fogtam a vödör vizet, a sampont meg a szivacsot és lecsutakoltam róla a szutykot. Még szerencse, hogy nem nagy autó, egy-másfél óra alatt megvoltam vele. Sajna sietni kellett, mert ugye a Forma 1 :)) Ha nem sietek és a szokásos alapossággal vetem bele magam az autóápolásba, akkor talán sötétedésig befejezem...:) De szerintem még ígyis megérte, mert ez a látvány fogadott az ablakból:

Délután átugrott hozzám Szmöre, bandáztunk egyet, persze hogy közben szakadt az eső...Meg talán még most hajnalban is fog...ezvan, fél napig szép volt :P

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr17577289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RWD 2008.07.20. 23:50:32

Nem baj, jól harcoltál!:DDD
süti beállítások módosítása