HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.08.17. 20:22 [Walaki]D`Lair

Így legyen ötösöm a lottón...

Bár most hatosom, mert az jobban fizet :DD

Tehát hazaértem szegedről. Az persze totál esélytelen, hogy egyedül kivegyem a motort a csomagtartóból, a szervókormány nélküliség nem, de ez már igencsak megfeküdné a kényes gyomromat :D Szóval hagytam egy kicsit pácolódni a ház előtt a napon az egészet. Hívtam közben Donát cimborámat, hááátha, de nem. Aztán hívtam egy kedves volt szomszédomat, aki OB kötöttfogású birkózó lett, vagyis el lehet nagyjából képzelni, hogy nem kisdarab...Persze jött is segíteni nekem, "kikaptuk" a motort, ám az aljára ráragadt az a gumiabroncs ami a szállítás közbeni billegést hivatott meggátolni. A szitu a következő: Állunk a Volvo mögött, fogom két kézzel a motort, lilulok zöldülök, a fülemen spriccel ki a híg szar, lábam szárán csorog a meleg húgy. A srác meg elengedte fél kézzel és simán levette az aljáról a gumit. Van még hová fejlődnöm, úgyérzem :D

A pincébe érve néztem, hogy valami nem stimmel a motoron. Valahogy furcsa volt az oldala. Feltűnően sok a borda...számolom, 7. Számolom mégegyszer, 7...húba' ennek a fele sem tréfa, rohantam ki a Hacsihoz, néztem máshol vannak a bordák. Hát tényleg 7 bordás :D Még azon melegében ott gyorsan elkezdtem szétbontani ahol volt. Innentől természetesen az eladás gondolatát is elfelejtettem iziben :D Első pillantásra látszott, hogy ezt a motort már egyszer darabokra szedték és újra összerakták. Akárki csinálta, értett hozzá, mindenhol tömítés+paszta, ahogy kell. Estére hivatalos voltam egy koncertre (5 csaj hívott el :P) de természetesen nem bírtam megállni, hogy legalább a kartert ne vegyem le és ne nézzem meg a hajtókarcsapágyakat :DDDDD A hengerfejből ítélve kicsit félve vittem véghez a műveletet, mert a leszorítók elég csúnyán néznek ki, erősen tartottam egy csapágyasságtól is. De nem. ZSÍR ÚJAK a hajtókarcsapágyak. Ez jó jel. Aznap estére befejeztem a bontást, télleg kellett mennem fürdeni :))

Tegnap kiszereltem a főtengelyt és Dány felé vettem az irányt. ZDoman rámért mikrométerrel, és még a gyári határértéken belül van a főtengely kopása mindenütt. Nem tökéletes, de még bőőőven használható jó sokáig. Kaptam tőle hengerfej leszedő krovafejet is, mert az nekem nincs sajna. Ezzel jól el is ment a nap, naná hogy bandáztunk kb. este 11-ig, az összes dányi csajt megszakértettük iwiwen :DDDD

Ma lekaptam a hengerfejet is. Valami turhás nemtommi eltömte az összes vízjáratot a hfejben, meg a blokkban is volt belőle bőven...De amúgy maga a blokk rendben van, ráfér egy hónolás, de nincs kivállasodva, nincs elrepedve. Ezután csak úgy kíváncsiságból szétszedtem a hengerfejes-csapágyas előző motoromat is. Na az meglepő volt, 3-4 henger átégve, 1-2-es henger átégve...se erő se kompresszió. Viszont legalább nem biztos, hogy csapágyas volt, sőt nagyon valószínű. A főtengely makulátlan, a hajtókarcsapágyak 1 kivételével nagyon szépek, alig kopottak. A gyári hónolás szépen látszik. Elég biztos, hogy ez egy 100ezer alatti futásteljesítményű erőforrás :) Jövő héten elhozom a kocsi eredeti motorját, azt is szétbontom teljesen, aztán eldöntöm hogyan tovább, mi marad és mi megy...Akárhogyis lesz, természetesen tudósítok róla :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr76620249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása