HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.12.14. 17:49 [Walaki]D`Lair

Pótlás(ok)

Na mivel taknyos vagyok és itthon unom magam, jó leszek hozzátok és írok egy pár postot :DD Tartozom sok elmaradt frissítéssel már...sorry...:)

Azt hiszem akkor kezdem az elején...Szóval kakucs után elkezdett rendetlenkedni a motorom, 3 hengerrel indult el, úgyhogy eldöntöttem, hogy gyújtásfelújítás lesz a dologból. Átsétáltam szépen a Toyota Emil Frey-hez, megrendeltem az alkatrészeket. Vacsi új rotor, elosztófedél, és Suttertől bluetop motorhoz való magnecor piros színű TÚNING!! gyertyakábelek, hogy ha már lúd akkor legyen kövér :D Meglett minden, sétálok ki a kocsihoz hogy átálljak vele a ház elé. El sem indul. Fasza, akkor az utca végén cserélem ki a cucokat, annyira nem gáz. Vegyük elő a gyertyakulcsot. Igen, azt a fasza 700Ft-os Teszkó gazdaságos T-alakú gyertyakulcsot, amiből az elmúlt fél évben 3-at sikerült eltörnöm :D:D Nos akkor gyertyakulcs rá, nekifeszülök, meg se moccan. 'Zanyádat...bedurrantom a bicepszeket, leszívom a taknyot, felhúzom a pólóka ujját. Namégegyszer...semmi...ráfogok csillagvillással, na azzal megindult...a gyertyakulcs nyaka, és hangos csattanással sikerült eltörnöm. Itt most képzeljetek el egy bő fél perces káromkodással tarkított toporzékolást, amolyan Győzike-féle "esztkeecsinááánije?!" stílusban, majd a törött szerszán romjait behajítottam a bozótba. Ottrohaggyonme'. :DD Fogtam, Smartba vágtam magam és elrobogtam az Obi-ba gyertyakulcsot venni. Naná, hogy nem volt. Sosincs. Ne is keressétek. Végül kedves szomszédunk, Gyula mentett meg, kölcsönadta a szerszámkészletét amiben van minden földi jó. Tehát gyertyák kint, fekete mind. (Hú ez még majdnem rímel is XD) Újak be a helyükre. Elosztófedél le, rotor le. Mindkettő igen viseletes állapotú, úgyhogy jól jött a csere. Összeraktam az egészet, motor pöccre indult, selymes alapjárat, leheletfinom gázreakció. Meseszép.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr30822685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása