HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.15. 19:05 [Walaki]D`Lair

Igen, ennek az autónak lelke van!! :DD

Február közepén segédkeztem egy 3 ajtós Hacsi elbontásában Domanéknál. Eddig minden rendben is van, ámde hazaérkezésemkor néztem hogy valami csíkot húztam magam után. Hűbamme'! Odaszaladtam az orrához, hát a rendszám mögül folyt le az éltető (és nem mellesleg qva drága) motorolaj. Nyitom ki a motorháztetőt, hát eldurrant az egyik 23 éves olajcső ami a hűtőhoz megy. Remek...elindítom, olajnyomás van. Tehát nemrég történt. Elindultam visszafelé "a nyomon" és egy bő 300-400 méterrel hazaérkezésem előtt pukkant el. Örülni fognak nekem a szomszédok, gondoltam...Rövid tanakodás után ZDomannal úgy döntöttünk, hogy bypass-olom a maradék csövemmel a rendszert és olajhűtő nélkül kimegyek hozzájuk. Itt levágódott a sérült szakasz, került fincsi nedű a motorba és uzsgyi haza. Minden remekül ment innentől...egészen egy héttel későbbig, amikor anyummal jöttünk haza az M3 melletti METRO áruházból. Szállok ki, friss csík a kocsi mögött...(itt már nemcsak hűbamme' volt, de ezt inkább nem részletezném :DDD) Nézem az orrát, folyik az olaj...lekövetem a csíkot, hát szinte 10 méterre pontosan ugyanott fosta el magát a vezeték. Rendben, átköt, Dányba kimegy, Doman zolitól olaj és új olajcsövek megvesz. Másnap beépít. Ez volt az első saját kezű barkácsolásom az autón. Hála az égnek kifogtam pont azt a pár 20 fok körüli napot februárban, ami alkalmas az ilyesmire. Miután végeztem, rohadt büszke voltam magamra :)))

1 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr95569780

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.15. 20:45:38

Igen, ennek az autónak lelke van!!Február közepén segédkeztem egy 3 ajtós Hacsi elbontásában Domanéknál. Eddig minden rendben is van, ámde hazaérkezésemkor [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XJS · http://www.ae86.hu 2008.07.15. 20:09:23

Nyomjad meg, jo lesz ez!!!
süti beállítások módosítása