HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.15. 19:01 [Walaki]D`Lair

Mit tegyünk egy ismeretlen autóval, miután 1 hete nálunk van? Menjünk vele Debrecenbe! :D

Azt hiszem a cím magáért beszél :) Bátor vállalkozás volt, útközben máris majdnem sikerült árokba tennem a kocsit (igen, 7 napja volt nálam az autó:D). Gázzal jöttem kifelé egy körforgalomból, síkos volt az út, fagypont körül, és úgy eldobta a seggét, hogy a padka fogott meg.

OFF:

Itt azért megjegyezném, hogy a Live For Speed (LFS) nevű szimulátorban tanultak nem először mentettek meg komolyabb dolgoktól. Ajánlom mindenkinek!

ON:

A túra előtt megtörtént az első kocsimosás és ganajozás is. Bő 20 kilónyi felesleges kacatot sikerült kiszórnom a csomagtartóból és a hátsó ülés elől :D Debrecenben lekerült az autó faráról a ZDoman tuning matrica és az a kifakult Initial D szivacslogó, és Lajoosh által elfoglalták a helyüket a gyári feliratok. Ezenkívül megvalósult amit már régóta terveztem, hogy a LFS-beli drift autóm oldalán lévő japán felirat felkerüljön a majdani hacsimra is. Így ott díszeleg kanji-val kiírva, hogy "Hunakamo (race-car)"...'Természetesen' mindenki tofu shop matricának véli, dehát istenem...nekem így tetszik :)

PS.: Mivel nem bíztam még az autóban, vittem magammal egy 5 literes ioncserélt vizet, tartalék gyanánt. Mire hazaértem el is folyt a hűtővíz...a palackból. Az ülés sín kiszúrta a műanyagot és egy bő 4 liter kifolyt a bal hátsó lábtérbe. Szivacsolhattam és hajszárítózhattam fel, hogy ne rozsdásodjon (tovább:D) Kezdtem úgy vélni, hogy ennek az autónak lelke van és megbosszulta amiért nem bíztam a Toyotaságában :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr44569772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása