Igen, most pedig a motorfelújításról lesz szó...rettegjetek :DD Amikor Sutternél jártam a helyzetjelzőket átvenni, szó esett a 'régi' motorjáról ami éppen a sarokban pihent letakarva. Amikor rákérdeztem, hogy nem akarja-e eladni, időt kért. Én pedig tanakodtam Doman Zolival, a hacsi gurunkkal, hogy mi kell nekem hozzá. 1 napra rá nyélbe üttetett az üzlet, és elmentem az erőforrásért. Ehhez igénybe vettem volt gimis oszt társam -Donát- erejét, aki szerintem egymaga be bírta volna emelni a 130 kilós 4AGE-t, de azért a látszat kedvéért fogtam én is a motort :D
Első kanyarban megrendeltem hozzá a felújítandó komponenseket:
Gyári légszűrő
Gyári olajszűrő
Gyári hajtókarcsapágy sor
Gyári vezérműszíj
Gyári fékszervó visszacsapószelep (ez utóbbi eltört motorkiemeléskor, de nem is baj, úgyis rossz volt)
Első nekifutásra 'kikaptam' a difit a kocsi alól, egy gyors inspekcióra...
Ezekután kiemeltük a motort Seriff barátommal, aki ugyan Alfás és mint utóbb kiderült sok köze nincs az autószereléshez, legalább lelkesen segített...
Utolsó kommentek