HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.16. 17:11 [Walaki]D`Lair

Kelj fel és járj!

Igen, most pedig a motorfelújításról lesz szó...rettegjetek :DD Amikor Sutternél jártam a helyzetjelzőket átvenni, szó esett a 'régi' motorjáról ami éppen a sarokban pihent letakarva. Amikor rákérdeztem, hogy nem akarja-e eladni, időt kért. Én pedig tanakodtam Doman Zolival, a hacsi gurunkkal, hogy mi kell nekem hozzá. 1 napra rá nyélbe üttetett az üzlet, és elmentem az erőforrásért. Ehhez igénybe vettem volt gimis oszt társam -Donát- erejét, aki szerintem egymaga be bírta volna emelni a 130 kilós 4AGE-t, de azért a látszat kedvéért fogtam én is a motort :D

Első kanyarban megrendeltem hozzá a felújítandó komponenseket:

Gyári légszűrő
Gyári olajszűrő
Gyári hajtókarcsapágy sor
Gyári vezérműszíj
Gyári fékszervó visszacsapószelep (ez utóbbi eltört motorkiemeléskor, de nem is baj, úgyis rossz volt)

Első nekifutásra 'kikaptam' a difit a kocsi alól, egy gyors inspekcióra...

Ezekután kiemeltük a motort Seriff barátommal, aki ugyan Alfás és mint utóbb kiderült sok köze nincs az autószereléshez, legalább lelkesen segített...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr93571249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása