HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.17. 20:14 [Walaki]D`Lair

Járassuk be azt a motort :)

Júli 13-án mentem első ízben autópályára a Hacsival. Azért valljuk be, nem egy Pályaelfogó...140-nél 4500-at forog a motorja. Ez sok. Meg nem is túl halk...:) Ja és megkergettem egy utolsó szériás Toyota Celica-t...meglepődtem, hogy 160-ról még mekkorát lép a 4AGE! 190-ig kentem neki, aztán lelassítottam mert még a METRO gazdaságos MAXX oil 10W-40-es félszint. olaj van a motorban, nem akartam megfőzni :) (1790Ft volt 5 liter! :DDD)

 

PS.: Természetesen NÉMET autópályán mentem!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr36573211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RWD 2008.07.18. 00:50:51

Marhajó a blogod:).Éppen ideje volt.
süti beállítások módosítása