HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

2008.07.15. 20:58 [Walaki]D`Lair

Amikor a kevesebb néha több

Ez most konkrétan a motorra vonatkozik, azonbelül is a T-VIS-re. Egy szó mint száz, nem működött. 4500 alatt olyan haloványan muzsikált az autó, hogy komoly problémát jelentett egy 1.3-as swift megelőzése visszaváltás nélkül.

A T-VIS nem más, mint egy pillangószelep sor a szívósor és a hengerfej között, ami a szívósori vákuumtól és az ECU-tól vezértelve szabaddá teszi ill. elzárja a 8 szívócsatorna felét. Ezáltal gerjesztve az áramlási sebességet, ami alacsony fordulaton is használhatóvá teszi a kihegyezett motort. Namost nekem folyamatosan nyitva volt és annyi levegőt kapott szegény motor, hogy nem ment. Amúgy nem új technika, hallottam másoktól, hogy már a nagyPolski-n is volt ilyesmi. (bár ott nem beszélhetünk kihegyezett motorról, lol)

Szóval a tavaszi szünetemben nekiláttam kiküszöbölni a hibát, és hamár arra jártam, akkor a málladozó festésű szelepfedeleket is "újjá" varázsoltam egy kis hőálló matt feketével :)

Tanulság: Remek dolog az utcán szerelni, a környékbeli járókelőknek mindig van 1-2 kedves szava, esetleg története régi Trabant/Wartburg/Dacia/Lada/Zaporozsec szerelésről, ezáltal is serkentve a munkálatok hangulatát :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86levin.blog.hu/api/trackback/id/tr83569963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása